מהו קידום בגוגל ומה היתרונות שלו

אם יש לכם אתר אינטרנט בכל נושא שהוא, ואתם מעוניינים שגולשים יגיעו לאתר הזה, אתם חייבים לברר על קידום בגוגל. גוגל הוא כידוע אתר החיפוש מספר אחת בעולם, כך שכל מי שרוצה להימצא רוצה לעלות בקלות במנוע החיפוש של גוגל. נפרט כאן מה היתרונות עבורכם אם תשקיעו בקידום בגוגל.

מה זה בכלל קידום בגוגל?

כשמדובר על קידום בגוגל, מדובר בתהליך מורכב וארוך כשהמטרה הסופית שלו היא שהאתר שלכם יופיע כמה שיותר למעלה בתוצאות החיפוש תחת המילים הרלוונטיות עבורכם. להתהליך הזה קוראים גם SEO. ישנן שיטות שונות לקידום אתרים, נפרט רק על חלק:

  1. שימוש נכון במילות מפתח – כדי לדעת איך לקדם את האתר שלכם אתם צריכים קודם כל לדעת איזה מילים מחפשים גולשים בהקשר של הנושא בו עוסק האתר. כשעושים מחקר על מילות מפתח בודקים כמה דברים כמו כמה תחרות יש על הביטויים הרלוונטיים לכם, כמה חיפושים יש לכל ביטוי, איפה גיאוגרפית מחפשים את הביטויים האלו ועוד. למעשה, מחקר מקיף של מילות מפתח הוא אחד הדברים הכי חשובים שיש בתהליך הזה שנקרא קידום אורגני ו/או קידום ממומן.
  2. עדכנו ושפרו את התוכן באתר שלכם כל הזמן – חשוב לשמור על האתר שלכם מעודכן ורלוונטי לגולשים, אם אין תוכן, גוגל לא יקדם את האתר שלכם. גם כאשר התוכן לא מתעדכן הרבה, המנוע של גוגל עלול לחשוב שהאתר שלכם לא רלוונטי.
  3. נסו לקבל קישורים מאתרים אחרים – אם יש אתרים שרלוונטים לתחום שלכם בקשו שיפנו אליכם, זה יכול לחזק את האתר שלכם ביחס למתחרים.
  4. תהיו מותאמים – חשוב שהאתר שלכם יהיה מותאם גם לדסקטופ וגם למובייל.

אז מה היתרונות?

1. אתרים שעולים למעלה בתוצאות החיפוש מקבלים יותר חשיפות וביקורים של גולשים מאתרים שמופיעים בתחתית. גולשים שמגיעים לאתר שלכם הם לקוחות פוטנציאליים.

  1. קידום אתרים בגוגל לטווח הרחוק מאפשר לכם להפוך את האתר שלכם לסוג של נכס דיגיטלי.
  2. באופן כזה אתם יוצרים חשיפה אדירה ומגיעים לכמות גבוהה של גולשים שהם בעצם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
  3. מדובר בפרסום ושיווק ממוקד, תלוי מילות וביטויי מפתח, לכן אתם בעצם פונים לקהל שלכם מההתחלה ולא צריכים לירות באוויר ולהשקיע כסף בפרסום שלא עובד.
  4. את התוצאות של הקידום, הן האורגני והן הממומן ניתן למדוד ולבצע שינויים בהתאם לצורך.

כעת, כל שנותר לכם הוא לבחון לעומק איזו סוג של קידום מתאים ורלוונטי לעסק שלכם, כמה אתם יכולים להשקיע בכך בכל חודש ולא פחות חשוב מי יבצע עבורכם את הקידום. בחרו חברה מקצועית, עם ידע וניסיון בתחום, חברה עם שם ומוניטין שמקבלת המלצות רבות מלקוחותיה.

שיתוף:

Twitter
Telegram
WhatsApp
נגישות