בעידן המודרני של היום, רבים הם בעלי העסקים שהבינו כי העולם העסקי עבר שינוי משמעותי, מה שמחייב גם אותם לפעול במרחב הדיגיטלי. זאת בעוד כי יותר ויותר בעלי עסקים הבינו כי בתקופה שבה אנשים פחות נוטים לצאת מהבית, ומעדיפים להזמין מוצרים מהאינטרנט, שאולי גם להם כדאי להקים חנות אינטרנטית ולהתחיל לקדם אותה. אז איך אפשר לקדם חנות אינטרנטית ומה זה מצריך מכם? הנה הדרכים שיסייעו לכם בביצוע מטלת הקידום:
- מנוע החיפוש – מרבית הכניסות אל חנות אינטרנטית בשורה רחבה של תחומים מתבצעות בעזרת מנוע החיפוש של גוגל. משכך, הגיע הזמן לפנות לשירותיה של חברה המציעה שירותי קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל שכן, מדובר על תחום שדורש לא מעט ידע, לצד תחרות שנובעת ממגוון בעלי עסקים שמתחרים על המקום הראשון.
- שיעור לחיצה – מה זה CTR היא שאלה שמעסיקה לא מעט בעלי חנויות באינטרנט שכן, מדובר למעשה על שיעור הלחיצה שבמרבית המקרים מתייחס ליחס שבין כמות החשיפות של הקמפיין, לבין כמות הפעמים שהגולשים בחרו להקליל על אותו הקמפיין. במילים אחרות, מדובר על מדד שבוחן את היחס שבין כמות הפעמים שנחשפו גולשים לאתר שלכם, לבין כמות ההקלקות על הקישור הישר לאתר.
- מאמרים מקצועיים – בדומה לחנות פיזית, בה אנו מעוניינים לקבל מידע אודות המוצרים השונים בעת כניסתנו לחנות, חשוב לוודא כי גם הגולשים מקבלים את המידע הרלוונטי כאשר הם נכנסים לחנות האינטרנטית שלכם. במילים אחרות – באמצעות כתיבת מאמרים מקצועיים שתפרסמו באתר, תוכלו להכיר לגולשים השונים את השימושים במוצרים שלכם וכך למעשה, לוודא כי כל גולש מודע למטרה העיקרית שעומדת מאחורי כל מוצר.
- שיתופי פעולה – על מנת להגדיל את רמת החשיפה של החנות שלכם, אחת מהדרכים היעילות ביותר באה לידי ביטוי ביצירת שיתופי פעולה ביניכם לבין בעלי חנויות אחרות ברחבי האינטרנט. בדיוק כמו שאתם רוצים למכור את המוצרים השונים שיש לכם בחנות, כך גם בעלי חנויות אחרים, בעוד כי שיתוף פעולה בין שני הדברים יכול להוביל לא פעם לתוצאות מצוינות.