מעסק קטן למותג מצליח

בעלים רבים של עסקים קטנים מחפשים בכל יום כל פעם מחדש איך העסק הקטן שלהם יכול להפוך למותג מצליח בקנה מידה ארצי או אפילו בינלאומי. ישנם הרבה מאוד סיפורי הצלחה של מותגים שהחלו את דרום בתור עסק קטן שבכלל פעל מהדירה של הבעלים שלו, ממחסן קטן או השכירו או מרתף חשוך היות ולא היה להם כסף לשכור נכס אחר ולאט לאט צמחו וגדלו והפכו למותג מצליח. אם תשאלו את אותם בעלי עסקים קטנים שהפכו למותגים מצליחים מה הוא סוד ההצלחה שלהם ואיך הם עשו את אותה קפיצת מדרגה לעסק גדול, מוכר ורציני, כנראה שכולם יענו להם את אותה התשובה, ואותה תשובה היא – שיווק.

 

דרכים שונות לשווק את העסק שלכם

אז אחרי שהבנו ששיווק הוא ככל הנראה המפתח מספר אחת לצמיחה והצלחה של העסק שלכם נדבר על מספר דרכים בהם ניתן להשתמש. ראשית ניתן להגיד כי ערוצי השיווק המסורתיים הם פחות מתאימים בתור מנועי צמיחה, שכן פרסומות ברדיו או פרסומות בעיתונים וגם בטלויזיה הופכות לפחות ופחות יעילות ובאופן מוכח הן מביאות פחות טראפיק ולידים איכותיים לעסק שלכם. אם אנחנו רוצים לגדול בקצב מהיר ולהגיע להצלחה עם העסק שלנו, אנחנו צריכים לשווק דרך ערוץ פופולרי שבו נמצאת מרבית התנועה. אותה מדיה עליה אנו רומזים היא כמובן רשת האינטרנט שכן כיום הרוב הגדול של האוכלוסיה נמצא בו בדרך כזו או אחרת, בין אם דרך המחשב, דרך או הטאבלט או דרך הטלפון החכם, וזוהי הדרך הפשוטה והיעילה ביותר לפרסם לאוכלוסיית היעד שלנו בצורה יעילה. חברת סקוטי מתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט בערוצי המדיה השונים. אתם שואלים כיצד ניתן לקבוע מהי אוכלוסיית היעד שלנו ולשווק אך ורק לה?. אז כיום האינטרנט יודע דרך הפרופילים של הרשתות החברתיות את המאפיינים הדמוגרפיים שלנו וכמובן את תחומי העניין שלנו דרך האתרים בהם אנו גולשים ודרך התכנים אותם אנו מחפשים. בצורה הזו, אנו יכולים לקבוע מי הם האנשים להם אנו רוצים לשתול את הפרסומות  של העסק שלנו וליצור קמפיין פרסום יעיל יותר שמגיע לקהל היעד שלנו באופן מדוייק.

 

אתר אינטרנט לקידום העסק שלנו

מעבר לקידום ממומן עליו הסברנו קודם לכן על קצה המזלג ניתן לעשות עוד פעולות רבות בכדי לקדם את העסק שלנו ואחת הם היא קידום אורגני של את האינטרנט שלנו. קידום אורגני משמעותו להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל אך אנו נהיה בעמוד הראשון אך ורק כאשר האתר שלנו יהיה אופטימלי עבור תוצאות החיפוש של הגולשים. בכדי לעשות קידום אורגני כמו שצריך יש לבצע מחקר מקיף על הנושא או להתקשר עם מקדם אתרים שמתמחה בקידום אורגני. אותו מקדם אתרים יערוך מחקר שוק על התחום בו העסק שלכם פועל בהיבט של מה הם מילות המפתח אותם הלקוחות שלכם מחפשים ובהתאם הוא ידע לקדם את אותם ביטויים בגוגל. כחלק מפעולות הקידום האורגני של האתר שלכם יערוך המקדם אופטימיזציה לאתר שלכם, הן בהיבט של המבנה שלו והן בהיבט של הניראות. לאחר מכן המקדם יכתוב תכנים עבור האתר ועבור הקידום שלו כאשר חשוב מאוד לשים דגש על תוכן שיתן ערך מוסף לגולשים שיבקרו באתר שלכם. דבר חשוב מאוד נוסף הוא לערוך התאמה של האתר שלכם לגרסאות מובייל מה שאומר שיהיה ניתן לפתוח אותו לגלוש בקלות גם מטאבלטים או מטלפונים חכמים שכן אנשים רבים מבצעים כיום את הרכישות שלכם באמצעים האלה.

שיתוף:

Twitter
Telegram
WhatsApp
נגישות