טיפים נהדרים לבניית דף נחיתה

בעלי עסקים שמעוניינים לקדם את העסק שלהם בצורה אינטרנטית, ולהשיג לידים (הפניות חמות של אנשים שמתעניינים במוצר או בשירותים שהעסק שלכם מציע) חייבים להחזיק בידם דף נחיתה מקצועי. דף זה, הוא דף שסייע לגולש האינטרנטי הממוצע לייצר קשר עם העסק שלנו, או מנגד, לבצע את הפעולה הרצויה, זאת לדוגמת רכישת מוצר או הזמנת שירותים כלשהם. בניה של עמוד נחיתה מוצלח, זה לא דבר של מה בכך, ומדובר על אתגר לא פשוט, ובעלי עסקים רבים נוטים להסתבך עם האתגר הנ"ל. בדיוק בגלל זה, ריכזנו לכם בשורות הקרובות טיפים נהדרים לבניית דף נחיתה, ומידע כללי שיכול לסייע לכם להבין בצורה טובה יותר – מה זה דף נחיתה.

האם יש דרך אחת נכונה לבנות דף נחיתה?

בואו נגלה לכם סוד – אין דרך אחת וחד משמעית לביצוע בניית אתר נחיתה, או לחלופים – בניית אתרי חנות. מדובר על סוגיה לא פשוטה בכלל, סוגיה שמעסקיה לא מעט אנשים ובעלי עסקים בעולם כיום. לרוב, בניית אתר נחיתה עשויה לקחת מספר פעמים, במהלכן אנחנו לומדים יותר טוב על דף הנחיתה שלנו, מי הוא הוא קהל היעד המתאים ביותר, וכיוצא בזאת. כמובן שכאשר מדובר על בניית אתרי נחיתה, אזי שניתן לפנות לחברות צד שלישי, חברות שמתמחות בבנייה של אתרי אינטרנט ושל פי נחיתה כדלקמן.

מספר טיפים חשובים ונהדרים

  • בצעו שימוש של טופס יצירת קשר
  • התאימו את הדף שלכם לטלפונים החכמים
  • נסו תמיד לשמור על טקסטים קצרים וקולעים
  • נסו להשתמש במודעות פרסום ממומנות – שיסייעו לכם להגיע לקהל יעד רחב יותר
  • השקיעו בעיצוב מקצועי לדף הנחיתה שאתם בונים
  • חשוב מאוד שהגולש יוכל להבין את היתרונות של המוצר וגם יבין מה זה המוצר הזה שאתם מוכרים. ככל שיהיו לגולש פחות פינות ושאלות לסגור עם עצמו, הסיכוי שהוא יהפוך מגולש ללקוח משלם, עולה בעשרות אחוזים.
  • שימו לב ליחס המרה, כלומר כמה אנשים נכנסו ממש אל תוך הדף, לעומת כמה אנשים באמת השאירו את הפרטים שלהם ונרשמו אצלכם.
  • אם כבר החלטתם שאתם רוצים לעשות דף נחיתה פשוט לכו על זה, חבל על הזמן שלכם!

לסיכום, בשונה מאתר אינטרנט המכיל עשרות לפעמים מאות עמודים, דף נחיתה הוא דף אינטרנטי אחד שמכיל בתוכו את כל המידע לו הגולש זקוק בצורה שיווקית, עניינית ורלוונטית. הרעיון הוא בעצם לגרום לגולשים לנחות אל הדף תוך כדי שהם גולשים ברשת והמטרה היא לגרום לכך שהם ישאירו את הפרטים שלהם. כדאי לזכור כי רוב הגולשים נכנסים לדפי נחיתה דרך הסמרטפון שלהם ולכן חשוב שהדף יהיה קליט, נוח לקריאה, לא כבד מדי בטקסט שלו, מותאם לסמרטפון וגם לא ערוך מדי.

שיתוף:

Twitter
Telegram
WhatsApp
נגישות